ვამტკიცებ:
სკოლის დირექტორი გ. შეყილაძე |
ქალაქ რუსთავის #11
საჯარო სკოლის
V I I კლასის ხელმძღვანელის
წლიური
ს ა მ უ შ ა ო გ ე გ
მ ა
კლასის ხელმძღვანელი: აზა აპოლონის ასული
მ
ი მ ი ნ ო შ ვ ი ლ ი.
2014- 2015 სასწავლო წელი
მიაზანი:
1. ჩამოუყალიბდეს გარემომცველ სამყაროზე
ზრუნვის უნარ-ჩვევები;
2. გამოუმუშავდეს კრიტიკული
აზროვნების
უნარი;
3. გამოუმუშავდეს კომუნიკაციის უნარი;
4 განუვითარდეთთვიშეფასების,თვითკონტროლის,
განსხვავებული აზრის მოსმენისა და
შეფასების
უნარი;
5. შეძლოს კლასში, სკოლაში და საზოგადოებაში
თავისი ადგილის განსაზღვრა;
6. მიეცეს ჯანსაღი
და უსაფრთხო ცხოვრების წესის
დაუფლების შესაძლებლობა;
7. გააზრებული ჰქონდეს ადამიანთა
თანამშრომლობის
აუცილებლობა კაცობრიობის
განვითარებისათვის.
-1-
N
|
განსახილველი საკითხები
|
რიცხვი
|
შემსრულ-
ებელი
|
შენიშვნა
|
I
2..
.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
.
10.
11.
12.
13.
14
15.
|
საორგანიზაციო საკითხები:
მოსწავლეთა სიის , მათი საკონტაქტო მონაცემების დაზუსტება;
დოკუმენტაციის წარმოება.
მოსწავლეების სახელმძღვანელოებით უზრუნველყოფა
ორგანიზატორის არჩევა
კლასში ქცევის წესების შემუშავება
კლასში დავალებების განაწილება
კლასის მოწყობა
მორიგეობის ცხრილის
შედგენა
მოსწავლეებისათვის ცხრილის გაცნობა
კლასის მოსწავლეთა
კრების მოწვევა
მშობელთა კრების
მოწვევა
მშობლებთან შეხვედრის
განრიგის
შედგენა
შეხვედრა საგნის
მასწავლებლებთან
შეხვედრა ფსიქოლოგთან, სკოლის დირექტორთან, ორგანიზატორთან, სამედიცინო დარგის მუშაკებთან, სკოლის ბიბლიოთეკართან, საზოგადოებასთან.
I-- მოსწავლეთა აღმზრდელობითი
ხარისხის
შემოწმება.
II. მოსწავლეთა პიროვნული
პოზიციების მიმართულების მგრადობისა
და აქტივობის გამოყოფა.
III-სასწავლო- აღმზრდელობითი
პროცესების უმთავრესი მიმართულება
1..-თვალყურის დევნა:
ა. აკადემიურ მოსწრებაზე;
ბ.ქცევაზე;
გ. გაცდენა დაგვიანებაზე;
2.-დაკვირვება:
ა.მოსწავლეთა ჯანმრთელობაზე;
ბ.მოსწავლეთა ინტერესებზე;
გ. მიდრეკილებებზე;
დ. დისციპლინის დარღვევის შემთხვევაში
სკოლის შინაგანაწესის დადგენილი წესით ჯეროვანი და სამართლიანი პროცედურების გამოყენება;
IV- მშობლებთან მუშაობა:
ა.მოსწავლეთა ოჯახური
პირობების
შესწავლა;
ბ.ვიზიტი ოჯახში;
გ. მშობლებთან საგანგებო
შეხვედრები ან დაკავშირება
ტელეფონით;
მოზარდთა ორიენტაცია
მარადიულ აბსოლიტურ ღირებულებებზე:
V-კლასის საათი-თემაზე:
ა.მადლიერება;
ბ.რას ნიშნავს ვიყო
თინეიჯერი?
გ.ერის მეჭურჭლეთუხუცესი-
ექვთიმე თაყაიშვილი.
დ.არა ძალადობას!
ე. მე და ეზო.
ვ.სულის ინჟინრები- მასწავლებელი
ზ.ჩაცმის სტილი.
თ.მიმბაძველობა და თაყვანისცემა.
ი . ქართული
ეროვნული
ტრადიციები.
კ.მინდა ვიყო პოპულარული.
ლ.ლიდერი.
მზადება საახალწლო
ზეიმისათვის
მ. მტკიცე ხასიათი.
ნ.ვიცნობთ კი საკუთარ თავს?
ო.შიდსი.
პ. ჩემი საყვარელი ნახატი.
ჟ.ჩემი საყვარელი წიგნი
რ. ბავშვთა უფლებების
კონვეცია-
გაცნობა
.
ს. უფლებათა ცისარტყელა.
ტ.მე მაქვს უფლება
მაგრამ...?
ფ.,,რაც ბრწყინავს ყველაფერი
ოქრო არ არის’’.
კონკურსი: ,,ვინ უკეთ
უვლის სახელმძღვანელოს’’.
ჯადოსნური სიტყვა-,,გმადლობთ/~’’
,,ბოდიში’’
დისკუსია: ,,
მე რომ მასწავლებელი ვიყო’’
,,ტოლერანტობა’’
,,ღირსება“
საქველმოქმედო აქცია- მოხუცთა სახლში.
,,
ვიქტორინა-
1,,ეს
საოცარი რიცხვი’’
2.,,ისტორია იწყება ჩემი
ქალაქიდან’’
3.,,წყალქვეშა სამყარო’
4,,.ჩემი საყვარელი
ლექსი’
5.,, სამკურნალო მცენარეები’’
კონერენცია თემაზე:
ა. ,, აღორძინდი საქართველოვ“
ბ, ,,არა
ნიკოტინს“
VI მშობელთა
კრება
I--კრება
VII კლასთან
მუშაობის მიზნები
და
ამოცანები
2. მშობელთა კომიტეტის არჩევა
3.სამუშაო
გეგმის განხილვა
დამტკიცება
4.ექსკურსიის მოწყობის
შესახებ
5.მშობელთა სკოლაში გამოცხადების განრიგის გაცობა
II-კრება
1.მიმდინარე საკითხები
2. სახელმძღვანელოების მოვლა
პატრონობის
მდგომარეობის .შესახებ
3. ასაკობრივი ფსიქოლოგიური
თავისებურებანი.
III-კრება
1. პირველი სემესტრის
შედეგები და მეორე სემესტტრის ამოცანები
2მიმდინარე საკითხები
3ჩასატარებელი ღონისძიების
გეგმის განხილვა- დამტკიცება
VI -მუშაობის მეთოდები
ა. საუბარი;
ბ. დისკუსია;
გ. ვიქტორინები;
დ. ლაშქრობა;
ე. ექსკურსია
VII- კლასის ხელმძღვანელის ანგარიში
|
სექტემრერი
სექტემბერი
სასწავლოწლის
დასაწყისში
სექტემბერი
სექტემბერი
სექტემბერი
სექტემბერი- ოქტომბერი
სექტემბერი
სექტემბერი
იანვარი
23-სექტემბერი.
სემესტრში
2-ჯერ
26-სექტემბერი.
სემესტრში
2-ჯერ.
სექტემბერი
საჭიროებისამებრ
ოქტომბერი
ოქტომბერი
სისტემატურად
სისტემატიურად
სისტემატურად
,,-,,
,,-,,
,,-,,
,,-,,
საჭიროების შემთხვევაში
ოქტომბერი
ნოემბერი
საჭიროების შემთხვევაში
საჭიროების
შემთხვევაში
18.09
2014
25.09 2014
7.05
2015
2.10
2014
9.102014
2.10.2014
6.11
2014
23.. 10 2014
20.11
2015
27.11
2014
4.12
2014
11.12- 28.12
12.02
2015
4.12
2014
12.02
2015
2602
2015
19.02
2015
22.01
2015
29.01
2015
5.02
2015
მარტი
დეკემბერი
ნოემბერი
ოქტომბერი
სექტემბერი
16.04
2015
16.10
2014
ოქტომბერი
11- სემესტრი
1- სემესტრი
ნოემბერი
1-სემესტრი
მარტი
ნოემბერი
მაისი
19.09
6.11
18.01.
2015წ
1- სემესტრისა და
11-სემესტრის ბოლოს
|
ა.მიმინოშვილი
ა. მიმინოშვილი
ა. მიმინოშვილი
კლასის აქტივი
კლასის აქტივი
კლასის აქტივი
ა.მიმინოშვილი
ა.მიმინოშვილი
კლასის აქტივი
ა. მიმინოშვილი
კლასის აქტივი
ა. მიმინოშვილი
კლასის აქტივი
ა.მიმინოშვილი
მშობელთა კომიტეტი
ა. მიმინოშვილი
ა. მიმინოშვილი
ა. მიმინოშვილი
ა. მიმინოშვილი
ა. მიმინოშვილი
ა. მიმინოშვილი
ა.მიმინოშვილი
ა.მიმინოშვილი
ა. მიმინოშვილი
ა. მიმინოშვილი
ა.მიმინოშვილი
ა. მიმინოშვილი
ა. მიმინოშვილი
ა. მიმინოშვილი
კლასის მოსწავლეები
კლასის მოსწავლეები
მშობლები
ა. მიმინოშვილი
მანდატური,კლასის მოსწავლეები
მოსწავლეები
მშობელი, ხელოვნების მასწავლებელი
მოსწავლეები
ა. მიმინოშვილი, მ. ბეიტრიშვილი. მშობელი.
, ა. მიმინოშვილი
ა. მიმინოშვილი
ა. მიმინოშვილი
ა მიმინოშვილი
ა. მიმინოშვილი
ა. მიმინოშვილი
ა. მიმინოშვილი,თ. ღვედაშვილი
ბიბლიოთეკარი
ა. მიმინოშვილი
მანდატური
ისტორიის მასწავლებელი
ა. მიმინოშვილი
კლასის მოსწავლეები
ა. მიმინოშვილი
ა.მიმინოშვილი
ა. მიმინოშვილი
ა. მიმინოშვილი
ა. მიმინოშვილი
ა.მიმინოშვილი
კლასის მოსწავლეები
ც. შოშიკელაშვილი
მ. ბერიძე
ა. მიმინოშვილი
ლ. ათანელიშვილი
ა.მიმინოშვილი
ლ. ათანელიშვილი
ა. მიმინოშვილი
ა. მიმინოშვილი
ამიმინოშვილი
ფსიქოლოგი
ა.მიმინოშვილი
ა. მიმინოშვილი
|
No comments:
Post a Comment